-
Misschien komt het volgende u bekend voor:
U managed een operationele (service-)afdeling of klantenservice en vindt dat er teveel communicatie via papier, email, gedeelde inboxes en Excels verloopt. Informatie is niet altijd terug te vinden, er worden fouten gemaakt en reactietijden zijn aan de lage kant. Medewerkers besteden teveel tijd aan opzoeken en overtypen van informatie, terwijl ze hun tijd veel liever aan intelligente creatieve taken zouden besteden.
U ziet volop kansen om processen te verbeteren en uw medewerkers te ontlasten en beter in te zetten: informatie centraal opslaan, informatie kunnen uitwisselen met bestaande legacy software, automatiseren van veel voorkomende business processen. Minder rondzwervende documenten, minder fouten, snellere service naar de eindklant!
Maar... er is onvoldoende IT-ondersteuning:
- wellicht is IT uitbesteed en kostbaar
- wellicht heeft de IT afdeling andere prioriteiten, omdat ze ver van uw operationele werkelijkheid staan
- wellicht zegt de IT afdeling dat wat u wilt niet kan of te duur is, omdat legacy systemen vervangen zouden moeten worden
Wij kunnen u helpen met:
- ontsluiten van legacy software: data uitwisselen, combineren en interpreteren
- moderniseren van legacy software: automatisering van nieuwe business processen, zodat samenwerkende partijen snel en foutloos een workflow kunnen doorlopen
- automatiseren van repetitieve administratieve handelingen.
Zonder dat kostbare legacy software hoeft te worden vervangen!
Het plaatje hieronder toont hoe we dat bij verschillende grote bedrijven hebben aangepakt, waaronder KONE en Stellantis & YOU | Distrigo.
Neem contact met ons op voor meer informatie!